Thursday, February 10, 2011

MASA UTK MENCANTEKKAN OFIS

Assalamualaikum semua....
ini bulan yg pertama ofis kami bergerak secara relex-relex dulu sbbnya kopi belum lg siap...(dlm proses pembungkusan) dlm minggu depan dah boleh bergerak....
jadi masa utk mengkretipkan diri la...jom layan gambar kami....








pintu cermin ni agak kosong..jadi kami pun mengkretipkan diri la...lekat ja apa yg patut utk memeriahkan suasana...


















pasang tirai dalam bilik bos...

















pasang tirai kat bahagian luar (ruang tamu) 
















pokok hiasan jg sangat perlu untuk mencantekkan lg suasana ofis...










tempat aku pun nk interprem jugak ka?
hehehehe... lepas pada pintu cermin(yg siap dikretipkan) tu bahagian ruang dapur & tempat simpan kopi....













ini meja bos kami...orgnya tidak la cerewet pun...tapi tegas...










ok setekat ini dulu kami menghapdet ye...
nanti bila kopi dah sampai kita ambil gambar kopi plak ye...

3 comments:

Adzriel AB said...

alamak..cantiklah deconya. ada bakat!

ahsfantasy24 said...

nice jobs!
Pjabat indah, hati riang..
:)


Terbaru:
Kalau Kamu Bercinta, Harap Kamu Jadi Macam Dia!
Kalau Dia Asyik Ulang kesalahan Sama, Kamu Geram Tak?

Fitrah Ayu Resources said...

@Adzriel AB & ahsfantasy24 : Terima kaseh...nanti singgah2 la lg ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...